Friday, September 28, 2007

Truisme

Si lipsa de somn si nervi si treaba de facut si-alerg si-alerg si-alerg si-ajung si urc in autobuz. In sfarsit, aer cald si scaun moale. Si ajung la gara. Fugim pana la autogara si gata. Serenity now. Am ajuns mai repede, in 5 minute ajunge autocarul din Romania cu pachetul meu. Whoohoo, haina groasa de iarna si miere de la bunica.
Si trec 5 minute si nu vine. Fast forward - trec 30 de minute si nu vine. Si imi ingheata spatele deja obosit peste masura. Si imi suiera nenorocitu de vant de Olanda si ma dor urechile. Imi pun gluga pe cap si mai astept. Si incepem sa vorbim despre chestii aleatorii. Si ma intreb daca asta-i locul. Trec 20 de minute, sun la agentie si "tiiiiiiiiiiiiii-iiiiiiiii-tiiiiiiiiiiiii-eehhhhhhhhhhh". Mi-a intrat faxul. Sun la agentie in Romania - idem. Intru in bomba de langa sa imi iau ceva de baut, ies afara si e mai frig decat inainte. "Mai am de facut un assignment pe maine la ora 8!! Ce mama dracu'!!". Dupa o vreme renuntam si ne hotaram sa plecam, dar nu inainte de a intreba :
- Bogdan, ai un servetel?
- Nu. N-am. Ai ghinion.
Well NO SHIT.

Intram iar in gara. Cochetam cu gandul de a merge pana la Amsterdam in noaptea asta. Neah, sunt prea obosita si nu e nimic deschis la ora asta in afara de bordeluri.
Coboram din gara si in departare ce sa fie. E autobuzul nostru pana aproape de campus. "Fugi, Ioana?" - "Mda." Si-alergam si-alergam si-alergam si ajungem iar pe scaunele moi. Si spune "Ah, l-am prins. Ai noroc azi. Cu autobuzele... adica macar 2 din 3." - "AArrrgh".

No comments: