Monday, September 24, 2007

Sunny Saturday Morning

Dupa o vineri noaptea atipica, in care cheful campusului a fost in unitatea mea, ma strecor printre scaune intoarse, prize stricate si 'cadouri' pe jos in fata usii mele de la cei fara rezistenta la ambrozia studentului din Utrecht - berea. Cad in pat si se face negru. Si dupa cateva mii si mii de ani se face din nou lumina. E 12 fara 5 minute. Fuck, am pierdut brunch-ul. Ma duc jos - inutil. Frigideru urla dupa mancare mai rau ca mine.
Deci, ca orice rezident respectabil al Olandei ma urc pe bicicleta si ma duc la Albertheijn - un fel de supermarket cu pretentii de Carrefour. Adun cumparaturi care ar putea hrani o familie de 5 timp de vreo luna si le insir cu groaza pe banda minuscula de la casa. Casiera imi zice ceva in olandeza si pentru a mia oara spun "Sorry, I don't speak Dutch.." - "Do you have a bonus card?" - "No, I don't." - "Where are you from?" - "Romania." - "Oh, see, I could tell you're from the East!" - "Really?" - "Yes, of course." - "How.. is it obvious?" - "Well yes, your face and your expression. You just look eastern. There's no way you're from The Netherlands".

Heh. Ca sa vezi. Ce perspicace. Sunt curioasa de ce mi-a vorbit olandeza in primul rand.

Zic multumesc pentru noul bonus card si ies cu cele 5 plase. Va fi interesant sa le atasez pe toate de bicicleta. Si sa merg cu 2 km pe ora.

La iesire acelasi black homeless person - vanzator de ziare/cersetor. Imi ofera iar un ziar in olandeza, iar ii spun ca "Sorry, I don't speak Dutch.". In momente ca alea mi-as fi dorit sa stiu sa spun asta in olandeza, sa nu fi crezut ca il injur in ceva limba de peste ocean. Si exact atunci s-a intamplat chestia cea mai tipica olandeza. Cersetorul cu haine murdare, barba nerasa de 2 luni si fara 2 lei in buzunar imi spune "Oh, okay. No problem. Have a nice day!" - in engleza.


Only in Holland.

No comments: